Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι, για τα δύο βραβεία που απέσπασε η αλυσίδα των METRO Cash and Carry στα Social Media Awards, την Πέμπτη 19/11/2015.
Πιο αναλυτικά η αλυσίδα μας, τιμήθηκε με το Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Social Media Strategy for Sales, για την ενέργεια “Ξωτικά Χριστούγεννα”. Σκοπός της ενέργειας ήταν η δημιουργία εορταστικής ατμόσφαιρας στη σελίδα μας, η οποία παράλληλα διασκέδασε και επιβράβευσε τους επαγγελματίες για την προτίμησή τους στα καταστήματά μας.
Το δεύτερο Silver βραβείο αφορά στην κατηγορία Best Social Media Strategy for B2B στο Facebook και μας απονεμήθηκε για τη συνολική εικόνα της σελίδας μας στο Facebook, μέσα από την οποία οι fans μας έχουν την ευκαιρία να πληροφορούνται ως επί το πλείστον, για τις Αχτύπητες προσφορές, οι οποίες ευνοούν κατά πολύ τους επαγγελματίες αλλά και με επιπλέον νέα που τους αφορούν. Οι ενέργειες αυτές βοήθησαν αρκετά, ώστε το κοινό της σελίδας μας να αυξηθεί και έτσι να αριθμεί πια πάνω από 240.000 fans. Μέγεθος που ξεπερνά άλλες σελίδες σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.
Το γεγονός ότι, οι ενέργειές μας στα social media αναγνωρίζονται και λαμβάνουν βραβεία σε σημαντικούς θεσμούς, μας δίνει θάρρος και έμπνευση, να συνεχίζουμε να δημιουργούμε τόσο σε on line όσο και σε off line επίπεδο.