Δεκέμβριος είναι ο μήνας που μπορεί να βελτιώσει το κέρδος των επιχειρηματιών της εστίασης, αν αξιοποιηθεί σωστά το συγκριτικό τους πλεονέκτημα και οι δυνατότητές τους και να γίνει κατανοητό στους καταναλωτές.
Ο επαγγελματίας της εστίασης χρειάζεται να σχεδιάσει σωστά το μενού των εορτών όχι για λίγες ημέρες αλλά για όλο το μήνα για να του αποφέρει επισκεψιμότητα και κατά επέκταση κέρδος.
Αγοράζουμε εποχιακά προϊόντα που έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιηθούν σε πολλά πιάτα, όπως κάστανα, γλυκοπατάτες, κολοκύθες.
Τα πιάτα, τώρα πολύ περισσότερο από ποτέ, θα πρέπει να έχουν χρώμα, δομή και ένταση. Το χρώμα να προέρχεται από τα φαγητά και την παρουσίασή. Ο συνδυασμός γλυκοπατάτας με χοιρινό και ρόδι απογειώνουν τις αισθήσεις και χρησιμοποιούνται σε πολλές παρασκευές.
Την δεδομένη χρονική περίοδο ο κόσμος «τείνει» να υποστηρίζει επιχειρηματίες που τους σέβονται. Αυτό σημαίνει ότι η αίσθηση της καθαριότητας, της οργάνωσης και της τάξης είναι διάχυτη.
Συμβουλή
Επενδύουμε στην οργάνωση υπηρεσιών delivery εντάσσοντας και νέες κατηγορίες στο προσφερόμενο menu.
Στη πράξη, το μενού του take way εντάσσεται μέσα στο ευρύτερο μενού του καταστήματος με στόχο να διατηρούνται οι οικονομίες κλίμακας. Παρόλα αυτά το κάθε κατάστημα θα διαμορφώσει το μενού με βάση τις δυνατότητες παραγωγής της κουζίνας του, τη ζήτηση, και το κοινό του.