Ιωάννης Παρίκος

Executive Chef

METRO Blog

H κερδοφορία του καταστήματός σας ξεκινά από το «Menu»

03/08/2021

Η δημιουργία ενός menu είναι ίσως  το πιο σημαντικό κομμάτι για την εύρυθμη λειτουργία ενός χώρου εστίασης και βοηθά στο να αυξηθούν οι πωλήσεις και να μειωθούν τα έξοδα. Ας δούμε πρακτικές προτάσεις για τον σχεδιασμό του επόμενου καταλόγου σας :

  • Δημιουργήστε συνταγές που είναι εύκολο να παρασκευαστούν από το προσωπικό και αποκτήστε ευελιξία στην κουζίνα
  • Δώστε έμφαση στη σωστή κατανομή των εδεσμάτων (ορεκτικά, σαλάτες, grill, κυρίως, γλυκά κλπ) για να μπορεί ο πελάτης να επιλέξει εύκολα, ώστε να μειώσετε τον χρόνο παραγγελειωλειψίας 
  • Εντυπωσιάστε τον επισκέπτη περιγράφοντας τις συνταγές με λαχταριστό τρόπο, πετυχαίνοντας αύξηση πωλήσεων
  • Δώστε έμφαση σε πιάτα με χαμηλό κόστος παραγωγής (αλλά μεγάλο περιθώριο κέρδους)
  • Παρακολουθήστε τον ανταγωνισμό και κινηθείτε σε ανάλογη τιμολογιακή πολιτική, έτσι ώστε να είστε ανταγωνιστικοί
  • Δουλέψτε με συνταγές και υλικά βάσει των τάσεων που επικρατούν, και εξασφαλίστε πιο ελκυστικά  πιάτα , αλλά και αύξηση στις πωλήσεις σας
  • Φροντίστε να έχετε συνέπεια στον κατάλογο σας και να αποφεύγετε τις ελλείψεις. Δημιουργείτε εμπιστοσύνη στους πελάτες και επαναληπτικότητα στις επισκέψεις τους
  • Αποφύγετε τις αλλαγές στην σχέση ποιότητας τιμής. Οι σταθεροί πελάτες θα είναι αυτοί που θα καταλάβουν πρώτοι τη διαφορά και πιθανώς θα δυσανασχετήσουν
  • Σχεδιάστε καταλόγους που να ταιριάζουν στο στιλ και το ύφος του χώρου, ώστε να υπάρχει μία ομοιομορφία και μία συνέχεια στο μήνυμα που θέλετε να περάσετε για την επιχείρησή σας (πχ. παραδοσιακό εστιατόριο)

Ακολουθώντας αυτές τις αρχές είναι σίγουρο ότι θα δημιουργήσετε ένα άκρως ανταγωνιστικό και κερδοφόρο κατάλογο.

πετυχαίνουμε-μαζί

Ιωάννης ΠαρίκοςExecutive Chef

H κερδοφορία του καταστήματός σας ξεκινά από το «Menu»

03/08/2021

Η δημιουργία ενός menu είναι ίσως  το πιο σημαντικό κομμάτι για την εύρυθμη λειτουργία ενός χώρου εστίασης και βοηθά στο να αυξηθούν οι πωλήσεις και να μειωθούν τα έξοδα. Ας δούμε πρακτικές προτάσεις για τον σχεδιασμό του επόμενου καταλόγου σας :

  • Δημιουργήστε συνταγές που είναι εύκολο να παρασκευαστούν από το προσωπικό και αποκτήστε ευελιξία στην κουζίνα
  • Δώστε έμφαση στη σωστή κατανομή των εδεσμάτων (ορεκτικά, σαλάτες, grill, κυρίως, γλυκά κλπ) για να μπορεί ο πελάτης να επιλέξει εύκολα, ώστε να μειώσετε τον χρόνο παραγγελειωλειψίας 
  • Εντυπωσιάστε τον επισκέπτη περιγράφοντας τις συνταγές με λαχταριστό τρόπο, πετυχαίνοντας αύξηση πωλήσεων
  • Δώστε έμφαση σε πιάτα με χαμηλό κόστος παραγωγής (αλλά μεγάλο περιθώριο κέρδους)
  • Παρακολουθήστε τον ανταγωνισμό και κινηθείτε σε ανάλογη τιμολογιακή πολιτική, έτσι ώστε να είστε ανταγωνιστικοί
  • Δουλέψτε με συνταγές και υλικά βάσει των τάσεων που επικρατούν, και εξασφαλίστε πιο ελκυστικά  πιάτα , αλλά και αύξηση στις πωλήσεις σας
  • Φροντίστε να έχετε συνέπεια στον κατάλογο σας και να αποφεύγετε τις ελλείψεις. Δημιουργείτε εμπιστοσύνη στους πελάτες και επαναληπτικότητα στις επισκέψεις τους
  • Αποφύγετε τις αλλαγές στην σχέση ποιότητας τιμής. Οι σταθεροί πελάτες θα είναι αυτοί που θα καταλάβουν πρώτοι τη διαφορά και πιθανώς θα δυσανασχετήσουν
  • Σχεδιάστε καταλόγους που να ταιριάζουν στο στιλ και το ύφος του χώρου, ώστε να υπάρχει μία ομοιομορφία και μία συνέχεια στο μήνυμα που θέλετε να περάσετε για την επιχείρησή σας (πχ. παραδοσιακό εστιατόριο)

Ακολουθώντας αυτές τις αρχές είναι σίγουρο ότι θα δημιουργήσετε ένα άκρως ανταγωνιστικό και κερδοφόρο κατάλογο.