Υγιεινές Προτάσεις στο μενού μας αυξάνουν τα κέρδη μας
Είναι κοινώς αποδεκτό ότι πλέον οι καταναλωτές έχουν περισσότερες απαιτήσεις από τις επιχειρήσεις εστίασης σε σχέση με παλιότερα, προσέχουν περισσότερο την διατροφή τους και ενημερώνονται για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της διατροφής.
Προσαρμόζοντας τις επιχειρήσεις μας στην νέα αυτή πραγματικότητα, έχουμε μία μοναδική ευκαιρία για να διευρύνουμε το πελατολόγιό μας (προσθέτοντας και νέα μέλη), να γίνουμε ανταγωνιστικοί και να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας.
Πως μπορούμε όμως να γίνουμε ελκυστικοί στο απαιτητικό κοινό;
Παραθέτουμε πρακτικές συμβουλές που μας οδηγούν στην επόμενη ημέρα:
•Προσθέτουμε στο μενού μας συνταγές με προϊόντα που χαρακτηρίζονται super foods , βιολογικά, αειφόρου καλλιέργειας κλπ. και φροντίζουμε να προβάλλουμε αυτό το στοιχείο στους επισκέπτες μας (με κατάλληλη σήμανση στον κατάλογό μας, αλλά και με τη βοήθεια του προσωπικού μας). Προσθήκες όπως οι παραπάνω, αναβαθμίζουν και κάνουν πιο ελκυστικό το μενού μας, κάτι που όπως έχει αποδειχθεί μπορεί να οδηγήσει τους πελάτες μας να ξοδέψουν περισσότερο.
•Δημιουργούμε μενού με ξεχωριστή κατηγορία για vegan- vegeterian. Με αυτόν τον τρόπο καταφέρνουμε ο πελάτης να βρίσκει γρήγορά το πιάτο που τον ενδιαφέρει, οπότε κερδίζουμε χρόνο κατά την παραγγελία, αλλά και του δημιουργούμε μία ευχάριστη εμπειρία από την πρώτη κιόλας επαφή του με το εστιατόριό μας. Έτσι, αυξάνουμε τις πιθανότητες να τον «κερδίσουμε» και να τον κάνουμε ένα πιστό πελάτη, που θα μας επισκέπτεται συχνά.
•Μαγειρεύουμε υγιεινά. Χρησιμοποιούμε λιγότερα λιπαρά, μειώνουμε το αλάτι, αποφεύγουμε τα τηγανιτά και προσθέτουμε περισσότερα φρέσκα αρωματικά. Το φαγητό μας θα γίνει πιο ελκυστικό και βάσει των όσων αναφέραμε πιο πάνω, θα αυξήσει το κέρδος μας.
•Δίνουμε βάση στην μεσογειακή διατροφή, η οποία είναι από τις πιο υγιεινές και ολοκληρωμένες παγκοσμίως, οπότε αποτελεί πόλο έλξης για το μεγαλύτερο μέρος τουριστών που κατακλύζουν τη χώρα μας.
•Μέσω των social media απευθυνόμαστε σε στοχευμένο κοινό και του επικοινωνούμε τις προτάσεις υγιεινής διατροφής που διαθέτει η επιχείρησή μας. Με αυτό τον τρόπο μας γνωρίζει καινούργιος κόσμος και αποκτούμε περισσότερους δυνητικούς πελάτες.
•Ζητάμε από πελάτες μας με healthy, vegan, vegetarian profile να μας «αξιολογήσουν» θετικά σε τουριστικές και όχι μόνο πλατφόρμες (τύπου trip advisor)ώστε να προσελκύσουμε «οργανικά» και νέους πελάτες.