Προγραμματίζουμε τους καταλόγους της νέας χρονιάς με νέες ιδέες και έμπνευση
Νέα χρονιά, σημαίνει νέα cocktails. Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, σηματοδοτεί τον προγραμματισμό, τα σχέδια και τις νέες ιδέες για τους μήνες που ακολουθούν και όλα όσα θέλουμε να υλοποιήσουμε για την επιχείρησή μας. Για ένα cocktail bar, προτεραιότητα έχει ο προγραμματισμός των αλλαγών που θα γίνουν, μέσα στη χρονιά, στον κατάλογο. Η ομάδα μας καλείται να συσπειρωθεί και να φέρει στο τραπέζι, όλες τις ιδέες και την έμπνευση, που θα κάνουν, για άλλη μια φορά, τον κατάλογό μας να ξεχωρίσει. Ας δούμε λοιπόν, τα βασικά σημεία του έγκαιρου προγραμματισμού και τα πλεονεκτήματα για την επιχείρησή μας.
-
Κάνουμε μία λίστα με όλες τις “ευκαιρίες” μέσα στο έτος για ένθετους καταλόγους, (όπως Απόκριες, Πάσχα, Άνοιξη, Καλοκαίρι και αποφασίζουμε με την ομάδα μας τις limited edition προτάσεις που θα συμπεριλάβουμε.
-
Ανάλογα με την εποχικότητα της κάθε περίστασης, προγραμματίζουμε τις πρώτες ύλες που θα πρωταγωνιστήσουν στις νέες γεύσεις, και ενημερώνουμε τους προμηθευτές μας, έχοντας το χρόνο να διαπραγματευτούμε τις οικονομικές συμφωνίες. Έτσι, κοστολογούμε καλύτερα γιατί επωφελούμαστε από τη μεγαλύτερη προσφορά και τις περισσότερες επιλογές.
-
Η αξιοποίηση των εποχικών πρώτων υλών, μας δίνει, επίσης, το πλεονέκτημα, οι νέες μας γεύσεις να έχουν ταυτότητα και να συνδέονται με την περίσταση, χαρίζοντας στους επισκέπτες μας αυθεντικές γευστικές εμπειρίες.
-
Παράλληλα, έχουμε όλο το χρόνο μπροστά μας για να επιλέξουμε τα κατάλληλα ποτήρια, toppings, pairings για τα νέα μας cocktails, απογειώνοντας τις προτάσεις μας και προωθώντας μαζί τον κατάλογο του φαγητού.
-
Κάνουμε έρευνα στην αγορά και εξάπτουμε το ενδιαφέρον των επισκεπτών μας, εφαρμόζοντας τις νέες τάσεις της βιομηχανίας.
-
Ο έγκαιρος προγραμματισμός μας δίνει περισσότερο χρόνο να σχεδιάσουμε το προωθητικό πλάνο μας στα Social Media. Έχουμε, έτσι, περισσότερες ευκαιρίες να επικοινωνήσουμε το υλικό μας και να καθιερώσουμε την καμπάνια μας.