Τα χορτοφαγικά πιάτα εμπλουτίζουν το μενού και τα κέρδη σας.
Τα χορτοφαγικά πιάτα εμπλουτίζουν το μενού και τα κέρδη σας.
Είναι σημαντικό οι χώροι εστίασης να συμπεριλαμβάνουν στα μενού τους χορτοφαγικά πιάτα. Το ποσοστό της πελατείας που αναζητά φυτικά προϊόντα και επιδιώκει τη μείωση της κατανάλωσης κρέατος είναι συνεχώς αυξανόμενο τα τελευταία χρόνια.
Η κάλυψη αυτής της ζήτησης είναι σημαντική για τη λειτουργία των επιχειρήσεων και απαιτεί την ανάλογη προσοχή. Με εύκολους τρόπους μπορούμε να προωθήσουμε τις χορτοφαγικές επιλογές της επιχείρησής μας και να αυξήσουμε τα κέρδη.
-
Το προσωπικό μας θα πρέπει να γνωρίζει τα συστατικά των πιάτων και να είναι εξοικειωμένο με τους όρους vegetarian και vegan. Έτσι θα δημιουργηθεί μια σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη και η πώληση θα είναι πολύ πιο εύκολη.
-
Δεν διαχωρίζουμε τις χορτοφαγικές επιλογές σε διαφορετική ενότητα, καθώς κάτι τέτοιο θα κάνει μια μεγάλη μερίδα της πελατείας μας, κυρίως αυτούς που καταναλώνουν κρέας, να τις προσπεράσει.
-
Φροντίζουμε δίπλα σε κάθε χορτοφαγική επιλογή να έχουμε την κατάλληλη σήμανση.
-
Δημιουργούμε και σχεδιάζουμε πιάτα που είναι ευέλικτα και μας επιτρέπουν με την αφαίρεση κάποιου υλικού να μπορούν να απευθυνθούν και στους χορτοφαγικούς πελάτες μας . Για παράδειγμα, σε μια σαλάτα που περιέχει κοτόπουλο με την αφαίρεση του να γίνεται χορτοφαγικό. Έτσι αυξάνουμε την γκάμα των χορτοφαγικών μας πιάτων και μειώνουμε το κόστος.
-
Περιγράφουμε τα χορτοφαγικά πιάτα με τρόπο ελκυστικό που θα τραβάει το ενδιαφέρον του πελάτη. Για παράδειγμα, αντί για «λαχανικά τεμπούρα» θα μπορούσαμε να πούμε «τραγανές μπουκιές από φρεσκοκομμένα λαχανικά» ή αντί για «ριζότο μανιταριών», μπορούμε να πούμε «ριζότο με άγρια μανιτάρια ,κρέμα τρούφας και νιφάδες παρμεζάνας»
-
Η δημοσίευση φωτογραφιών αποτελεί την ιδανική λύση για την προώθηση των χορτοφαγικών επιλογών της επιχείρησής μας. Οι χορτοφάγοι είναι ένα κοινό που ασχολείται και ψάχνει τους προορισμούς που θα επισκεφτεί μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επομένως, πρέπει να εκμεταλλευτούμε τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να επικοινωνήσουμε τα πιάτα μας, χρησιμοποιώντας φωτογραφίες που να τονίζουν το χαρακτήρα και την εμφάνιση καθώς και τα ανάλογα hashtags. Ενδεικτικά, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα hashtags: #vegan #vegetarian #plantbased.